fredag 14. mars 2014

Til alle ærlige mennesker i denne kommunen her

Ekstern granskning




Jeg ønsker at våre folkevalgte skal vedta et forslag om ekstern gransking med utgangspunkt i det jeg har dokumentert vedrørende utbyggingen ved Sogstieika.

Det er det som ligger bak de lov- og regelbrudd jeg har dokumentert, jeg ønsker skal opp og fram i  lyset!

En gransking vil jo raskt avdekke andre forhold enn bare det som er knyttet til denne saken. Når politikere bagatelliserer med å si at saken ligger så langt tilbake i tid, så er det en dårlig unnskyldning!

Det skjer stadig merkelige ting i vår kommune knyttet til det politiske og administrative liv.

Så  til alle dere ærlige mennesker som har fått nok av dette, kontakt lokalpolitikere dere kjenner (eller ikke kjenner), og tal denne sak!




Glem beskjedenhet og sjenanse!    Det er så begrensende å være redd.

Stå opp for det du tror på! 

Nå må det handles, og folket må presse på!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vurderer kommentaren din før jeg godkjenner eller avviser. Bare vær saklig og ærlig og normalt høflig. Hvis man sier noe ufordelaktig om enkeltpersoner må man forelegge bevis på påstanden.