torsdag 13. mars 2014

Hør her !




Vi har alle et ansvar for å skape et bedre samfunn! 

Vi må alle begynne med oss selv! 

Vi må alle sørge for at det gode i oss slipper til!

Når vi har latt de motsatte skje i alt for lang tid, vil samfunnet være preget av dette.

Der du ser at enkelte tråkker på dine verdier,  må du tørre å reagere!

Du må sette deg et mål!

Du må "gå for det" !


Men, dette vil du måtte overvinne på veien:

 Hersketeknikker

Ignoranse

Pirke på uvesentligheter

Fornektelse av det du sier er sant

Bli tillagt meninger du ikke har

Bli fjernet fra media hvor du kan nå ut til folk

Bli latterliggjort

Bli skjelt ut




Fordelen med å ta et oppgjør i all offentlighet, er at du har tilskuere. Og jeg tror at folk er smarte nok til å se at denne type oppførsel bli brukt nettopp for å sørge for at det bestående får bestå.Og de blir opprørte for at dette er brudd på Ytringsfriheten.

Jeg tror vi alle helst ønsker det gode. Jeg tror vi alle ser hva som skjer i samfunnet, selv om det "ikke er lov" å snakke om det offentlig.

Og til alle våre kjære politikere:

 Jeg mener ikke å være slem mot dere, selv om jeg noen ganger er skarp.

Jeg er skarp fordi jeg vil ha dere til 

Å  VÅKNE!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vurderer kommentaren din før jeg godkjenner eller avviser. Bare vær saklig og ærlig og normalt høflig. Hvis man sier noe ufordelaktig om enkeltpersoner må man forelegge bevis på påstanden.